Kā analizēt jūsu Facebook reklāmas rezultātus: 7 rādītāji, ko izsekot: sociālo mediju pārbaudītājs
Facebook Reklāmas Facebook Reklāmu Menedžeris Facebook / / September 26, 2020
Vai zināt, vai jūsu Facebook reklāmas darbojas? Interesanti, kuru galveno rādītāju jums vajadzētu izsekot?
Šajā rakstā jūs atradīsit septiņas svarīgas Facebook reklāmu metrikas, kas jums jāzina, kur tās atrast Ads Manager un kā rīkoties, ja nesasniedzat vēlamos rezultātus.
# 1: Reklāmu tēriņu atdeve
Reklāmu tēriņu atdeve (RTA) ir ieņēmumu summa, kas gūta par katru reklamēšanai iztērēto dolāru. Īsāk sakot, tā ir metrika, kas jāizmanto, lai acumirklī saprastu jūsu Facebook un Instagram reklāmas rezultātus. Es domāju, ka tas ir reklāmas metrikas Svētais Grāls - pārliecinoties, ka katrs dolārs, ko ieguldāt reklamēšanas pasākumos, jums atgriezīs (vismaz) dolāru ieņēmumos.
RTA aprēķināšanas formula ir vienkārša: ieņēmumi ÷ reklāmas tēriņi = RTA.
Jūs nosakāt kopējos ieņēmumus, kas iegūti atbilstoši Facebook pikseļiem (saskaņā ar pirkumu Reklāmu pārvaldnieka reklāmguvumu vērtības sleja) un daliet to ar kopējiem reklāmas izdevumiem, kas bija nepieciešami to ģenerēšanai ieņēmumiem.
Ļaujiet man ilustrēt: Jūs pārdevāt 10 vienības produkta 27 USD apmērā no sava
Ieņēmumi ÷ Reklāmas tēriņi = RTA
$270 ÷ $54 =5x
The x ir 1 reizinājums. Šajā gadījumā katru reizi, kad piešķirāt Facebook bankomātam dolāru, tas atdod 5 USD ieņēmumus jeb 5 reizes 1 USD.
Ja jūs esat kaut kas līdzīgs man, jūs labprāt vēlētos, lai būtu bankas automāts, kas katru reizi, kad veicat depozītu 1 ASV dolāru apmērā, izspiež 5 ASV dolāru rēķinus, taču tas ne vienmēr notiek Facebook reklāmas pasaulē. Pievērsiet uzmanību RTA, lai pārliecinātos, ka jūsu reklāmas ir rentablas.
Ja jūsu RTA ir pozitīva (reizinājums ir lielāks par 1), jūsu reklamēšanas dolāri gūst vairāk ieņēmumu nekā reklamēšanai iztērētā summa.
Citādi norādīts: tu esi izgatavošana naudu.
Ja jūsu RTA ir negatīva (reizinātājs ir mazāks par 1), jūs reklamēšanai tērējat vairāk nekā gūto ieņēmumu summa.
Citādi norādīts: tu esi zaudēšana naudu.
Ievērojiet, ka iepriekšminētais aprēķins neietekmēja citas uzņēmējdarbības izmaksas, piemēram, komandas izdevumus, rīki un programmatūra, kā arī veikala skats (neatkarīgi no tā, vai tā ir fiziska atrašanās vieta, vai digitāla veikala vietne, piemēram, vietne). Aprēķinot RTA, iesaku ņemt vērā pārējos mainīgos izdevumus, lai iegūtu kopējo ieguldījumu atdevi (IA).
Lai to izdarītu, ņemiet kopējo Facebook reklāmas izdevumu summu, pieskaitot pārējos izdevumus, un sadaliet to kopējos ieņēmumos:
Ieņēmumi ÷ (reklāmas izdevumi + izdevumi) = IA
Visvieglāk ir sadalīt reklāmas tēriņu izmaksas un izdevumus ikmēneša kadencē; lai to vizualizētu, aprēķinot janvāra ieņēmumus un pēc tam tos dalot ar janvāra reklāmas izdevumu un pārējo šī mēneša izdevumu summu.
Atgriežoties pie iepriekšējā piemēra, pagājušajā nedēļā reklāmām iztērējāt 54 ASV dolārus, lai gūtu ieņēmumus 270 ASV dolāru apmērā. Un jums radās arī 73 USD no citām mainīgajām izmaksām. Pievienojot šos skaitļus iepriekšējai formulai, jūsu IA ir 2,13x.
$270 ÷ ($54 + $73) = 2.13x
Par katru iztērēto dolāru jūs nopelnījāt 2,13 USD.
# 2: pirkuma reklāmguvuma vērtība
Facebook pirkuma reklāmguvumu metrika izseko kopējo pirkumu vērtību, kas veikti, veicot reklamēšanu.
Faktiski Facebook padara to par traku viegli saprotamu no jūsu reklāmām gūtajiem kopējiem ieņēmumiem, reklāmu pārvaldniekā parādot pirkuma reklāmguvumu vērtību.
Jūs varat manuāli aprēķināt šo skaitli, ieejot savā PayPal kontā vai pat kasē un nosakot, ka ieņēmumi radās no šīs reklāmas. Tomēr vienkāršākais veids, kā aprēķināt pirkuma reklāmguvuma vērtību, ir instalēt Facebook pikseļu.
Pikseļa instalēšana ietver neliela koda fragmenta pievienošanu savai vietnei, kas ļauj Facebook uzzināt, ka šī reklāma ir radījusi šos ieņēmumus. Ja vēl neesat instalējis savu Facebook pikseļu, neuztraucieties! Šis videoklips iepazīstina jūs ar procesu:
Lai manuāli aprēķinātu pirkuma reklāmguvuma vērtību, ņemiet pārdoto preču skaitu un reiziniet to ar pirkuma cenu.
Pārdoto priekšmetu skaits x preces cena = pirkuma reklāmguvuma vērtība
Iepriekšējā piemērā jūs pārdevāt 10 preces, kuru katra cena ir 27 ASV dolāri, tāpēc pirkuma reklāmguvuma vērtība ir 270 ASV dolāru:
10 x 27 ASV dolāri = 270 ASV dolāri
Pēc tam pirkuma reklāmguvuma vērtību izmanto, lai aprēķinātu RTA kopā ar jūsu reklāmas tēriņiem.
Ja pirkuma reklāmguvuma vērtība ir pozitīva, viss var būt kārtībā un nederīgs, bet ja tā ir liela tauku nulle? Tas nozīmē jūsu Facebook reklāmas nedarbojas.
Ja jūsu Facebook reklāmas darbojas un jūs veicat pārdošanu, pirkuma reklāmguvuma vērtība būs pozitīvs skaitlis. Bet, ja redzat nulli, tas parasti nozīmē, ka kaut kas nav kārtībā ar jūsu Facebook reklāmām vai ar pārdošanas procesu kopumā.
Nākamā metrika, kuru mēs aplūkosim, palīdzēs jums noteikt, kur varētu būt vājās vietas.
# 3: maksa par pirkumu
Man patīk apskatīt izmaksas par pirkumu, ko parasti dēvē arī par maksa par iegādi (CPA). Abas frāzes var lietot savstarpēji aizstājamas.
Maksa par pirkumu ir ātrs veids, kā novērtēt, vai atsevišķus produktus pārdodat ar peļņu vai zaudējumiem, ņemot vērā reklāmas tēriņu izdevumus. Tas norāda kopējos reklāmas izdevumus, kas nepieciešami vienas produkta vienības pārdošanai. To var arī izmantot, lai ātri aprēķinātu peļņas normu atsevišķiem priekšmetiem.
Kad ir instalēts Facebook pikselis, Facebook automātiski to aprēķina jums Reklāmu pārvaldnieka slejā Maksa par pirkumu.
Jūs varat izmantot šo skaitli un pirkuma reklāmguvuma vērtību, kuru mēs aplūkojām iepriekš, kā alternatīvu veidu, kā noteikt savu RTA.
Ilustrēsim, izmantojot skaitļus iepriekš redzamajā ekrānuzņēmumā.
Pirkuma reklāmguvuma vērtība ÷ maksa par pirkumu = RTA
$1,735.20 ÷ 399.85 = 4.34
Turklāt no produkta cenas atņemot pirkuma izmaksas, varat noteikt peļņas normu:
Produkta cena - maksa par pirkumu = peļņas norma
Šajā piemērā jūs pagājušajā nedēļā iztērējāt 54 USD par Facebook reklāmām, lai pārdotu 10 vienības. Tas nozīmē, ka jūsu reklāmas izdevumi par vienību būtu 5,40 ASV dolāri:
$54 ÷ 10 = $5.40
Izmantojot produktu, kas tiek pārdots par 27 ASV dolāriem un kura reklāmas izdevumi ir 5,40 ASV dolāri, jūsu peļņas norma ir 21,60 ASV dolāri.
$27 – $5.40 = $21.60
Neaizmirstiet ņemt vērā mainīgos izdevumus, lai varētu uzreiz saprast, vai jūsu izmaksas par pirkumu - ko jūs tērējat jauna klienta iegūšanai - ir svarīgas jūsu biznesam.
Kad jūsu peļņas norma ir pozitīvs skaitlis (lielāks par 0 ASV dolāriem), jūsu reklāmas dolāri gūst lielākus ieņēmumus nekā reklamēšanai iztērētā summa.
Citādi norādīts: tu esi izgatavošana naudu.
Ja jūsu peļņas norma ir negatīvs skaitlis (mazāks par 0 ASV dolāriem), jūs reklamēšanai tērējat vairāk nekā gūto ieņēmumu summa.
Citādi norādīts: tu esi zaudēšana naudu.
# 4: Vada
A svins ir persona, kas izrāda interesi par jūsu zīmola produktiem vai pakalpojumiem - parasti to definē kā personu, kas abonē vai izvēlas savu e-pasta adresi, lai saņemtu turpmāku ar mārketingu un pārdošanu saistītu informāciju sarakste.
Katrs jauns e-pasta abonents tiktu uzskatīts par potenciālo klientu.
Ja esat e-komercijas uzņēmums, kas cilvēkus nosūta tieši uz jūsu pārdošanas lapu vai tiešsaistes veikalu, iespējams, jums nav e-pasta abonentu.
Katrs jauns jūsu tiešsaistes veikala apmeklētājs tiktu skaitīts kā noklikšķiniet uz saites.
# 5: Peļņa par svinu
Atkarībā no vienādojuma puses, uz kuru jūs kritīsit, aprēķiniet vai nu savus ienākumus par svinu (EPL), vai ieņēmumus par klikšķi (EPC).
EPL ir iegūto ieņēmumu summa, dalīta ar kopējo potenciālo pirkumu skaitu, kas bija nepieciešami, lai radītu šos ieņēmumus. Ja jūsu uzņēmums ģenerē potenciālos klientus (vai abonentus vai kaut kādas izvēles), kur jūsu pārdošanas process parasti notiek pa e-pastu, jūs izmantojat EPL.
EPC ir iegūto ieņēmumu summa, kas dalīta ar kopējo vietnes klikšķu skaitu, kas bija vajadzīgs šo ieņēmumu radīšanai. Ja sūtāt cilvēkus tieši uz savu pārdošanas lapu vai tiešsaistes veikalu (nepārdodot pa e-pastu), jūs izmantojat EPC.
Lai aprēķinātu EPL vai EPC, jums ir nepieciešamas divas lietas:
- Pirkuma reklāmguvuma vērtība (2. metrika iepriekš)
- Potenciālo pirkumu (vai klikšķu) skaits (4. metrika iepriekš)
Tagad iegūstiet pirkuma reklāmguvuma vērtību un daliet to ar kopējo potenciālo pirkumu (vai klikšķu) skaitu, lai iegūtu EPL vai EPC:
Pirkuma reklāmguvuma vērtība ÷ Potenciālo pirkumu (vai klikšķu) skaits = Peļņa par vienu potenciālo pirkumu (vai klikšķi)
Šī dolāru summa norāda, cik daudz katrs jauns abonents, kurš reģistrējas jūsu e-pasta sarakstā vai iesaistās jūsu pārdošanas procesā, ir vērts jūsu biznesam. Pēc tam varat izmantot šo informāciju, lai aprēķinātu, cik daudz jūs būtu gatavs tērēt, lai iegūtu jaunu potenciālu pirkumu (vai klikšķi), jo tagad saprotat tā vērtību jūsu uzņēmumam.
Saņemiet YouTube mārketinga apmācību - tiešsaistē!
Vai vēlaties uzlabot savu iesaistīšanos un pārdošanu pakalpojumā YouTube? Pēc tam pievienojieties plašākajai un labākajai YouTube mārketinga ekspertu pulcēšanās reizei, kad viņi dalās savās pārbaudītajās stratēģijās. Jūs saņemsiet soli pa solim tiešraidē vērstas instrukcijas YouTube stratēģija, video veidošana un YouTube reklāmas. Kļūstiet par sava uzņēmuma un klientu YouTube mārketinga varoni, kad īstenojat stratēģijas, kas gūst pārbaudītus rezultātus. Šis ir tiešsaistes tiešsaistes apmācības pasākums no jūsu draugiem vietnē Social Media Examiner.
SĪKĀKA INFORMĀCIJA SPIED ŠEIT - PĀRDOŠANA BEIGAS 22. SEPTEMBRĪ!# 6: maksa par svinu
Flipside ir cena par svinu (CPL). Tāpat kā iepriekšminētajā vienādojumā, ja jūsu bizness nerada potenciālos klientus, aprēķinos aizstājiet “lead” ar “click”.
CPL ir summa, ko jūs iztērējat, lai iegādātos viens jauns svins jūsu biznesam.
Lai aprēķinātu CPL, ņemiet kopējo Facebook reklāmu tēriņu summu un daliet to ar potenciālo pirkumu skaitu, ko ģenerēja reklāmas tēriņi:
Reklāmas izdevumi ÷ Potenciālo pirkumu skaits = maksa par potenciālo pirkumu
Piemēram, ja iztērējat 130 USD, lai ģenerētu 100 potenciālos pirkumus, jūsu CPL ir 1,30 USD:
$130 ÷ 100 = $1.30
Ja jūsu EPL ir 2,70 ASV dolāri un CPL ir 1,30 ASV dolāri, jūs nopelnāt 1,40 ASV dolārus par katru jaunu potenciālo klientu, kurš nonāk jūsu plānā. Ņemot vērā mainīgos izdevumus, varat noteikt, cik potenciālo potenciālo pirkumu jums vajadzētu radīt noteiktā periodā, lai sasniegtu savus ieņēmumu un rentabilitātes mērķus.
Kad jūs izmantojat Facebook pikseļu pārveidošanas pasākumi, Ads Manager jums automātiski ziņos par šo skaitli kolonnā Maksa par svinu.
# 7: vidējais klikšķu skaits
Metrika, kuru mēs esam apsprieduši līdz šim brīdim, ir balstīta uz jūsu Facebook reklamēšanas vispārējiem rezultātiem kopā ar jūsu pārdošanas procesa efektivitāti. Veids, kā efektīvi manipulēt un optimizēt kopējos reklamēšanas rezultātus un metriku, ir spēkā esoša spēcīga Facebook reklāmas stratēģija, kas palīdz pievērst uzmanību ieņēmumiem (autopilotā).
Neatkarīgi no vispārējā pārdošanas procesa, vidējais klikšķu skaits (VKS) ir rādītājs tam, cik saistoša ir jūsu reklāmas kopija un radošums. mērķauditorija, kuru mērķējat ar savām Facebook reklāmām.
Facebook ir divas dažādas VKS metrikas:
- VKS (saites klikšķu skaits) ir to saišu klikšķu skaits, kurus veikuši cilvēki, kuri ir skatījuši jūsu reklāmu.
- VKS (visi) ir to cilvēku skaits, kuri kopumā ir mijiedarbojušies ar jūsu reklāmu. Tas varētu notikt, patikt tam, komentēt to, kopīgot to, vilkt karuseli vai noklikšķināt uz saitēm. Tas ir visu šīs reklāmas saistību apvienojums.
Rādot plūsmas reklāmas, es parasti tiecos uz VKS, kas pārsniedz 1,5%. Ja saites VKS ir mazāks par 1,5%, es parasti iesaku atgriezties un rediģēt reklāmas kopiju un reklāmu.
Turpretī labās puses sleju reklāmas parasti tiek noklikšķinātas daudz retāk nekā plūsmas reklāmas. Kamēr jūsu labās slejas reklāmas saņem saites VKS 0,5%, viss kārtībā. Ja nē, varat arī rediģēt šīs reklāmas.
Jūs, iespējams, dzirdējāt iesaistīšanās līmenis izmet kā svarīgu metriku, ko izsekot. Pakalpojumā Facebook runājot, jūsu iesaistīšanās līmenis ir jūsu VKS (viss). Tas ir kopējais jūsu reklāmas ziņas saņemto piesaisti dalīts ar kopējo seansu skaitu:
Iesaistīšanās ÷ seansi = VKS (visi)
Līdzīgi kā jūsu saites VKS, jūs vēlaties, lai cilvēki mijiedarbotos ar jūsu reklāmām, jo neviens klikšķis nenozīmē nulles pārdošanas apjomu.
Kā piekļūt šīm Facebook reklāmu metrikām Ads Manager
Tagad, kad jums ir rokturi šiem septiņiem svarīgiem Facebook reklāmu rādītājiem, ienirsim Ads Manager un atklāsim, kur tos atrast.
Pirmais, ko redzat, nokļūstot Ads Manager, ir jūsu vispārējais informācijas panelis. Apskatot kolonnu augšdaļu, redzēsit tikai divus rādītājus: saišu klikšķus un vietņu pirkumus.
Tātad, kur jūs atrodat pārējos šos rādītājus?
Meklējiet pogu ar nosaukumu Kolonnas: veiktspēja un dodiet tam klikšķi. Nolaižamajā izvēlnē redzēsiet 13 dažādus pārskatu skatus, no kuriem izvēlēties.
Ir vērts veltīt nedaudz laika, lai iepazītos ar katru no tiem, sākot no piegādes un video iesaistīšanas līdz mērķauditorijas atlasei un radošumam. Tomēr jūs neizmantosiet nevienu no šiem pārskatu sākotnējiem iestatījumiem, jo metrika ir visur. Tā vietā izveidojiet savu pielāgoto pārskatu skatu, kas ietver konkrētu metriku, par kuru šodien runājām.
Lai to izdarītu, iepriekš redzamajā nolaižamajā izvēlnē atlasiet Pielāgot slejas.
Atvērtajā logā ir norādīta katra metrika, kuru Facebook ļauj izsekot no jebkuras jūsu reklāmas. Ja vēlaties, varat tos visus ritināt, taču, tā kā zināt precīzu meklēto metriku, to atrašanai ir vieglāk izmantot meklēšanas funkcionalitāti.
Meklēšanas joslā sāciet rakstīt RTA, un tiks parādīta metrika Pirkt RTA. Sadaļā Kopā (metrika # 1) atzīmējiet izvēles rūtiņu.
Pēc tam, kad esat atlasījis Kopā, Facebook automātiski pievieno šo metriku labajā slejā. Ritinot uz leju līdz saraksta beigām, tiks parādītas iespējas, kā rādīt vietņu pirkumu RTA un mobilo lietotņu pirkšanas RTA. Es iesaku noņemt atzīmi no abām rūtiņām, ja vien jums nav vietnes un lietotnes, kur mēģināt izsekot abus rādītājus atsevišķi.
Kad esat pabeidzis RTA, turpiniet pirkumu. Meklēšanas joslā ierakstiet “pirkt”, un parādīsies jaunas opcijas. Blakus vienumam Pirkumi atzīmējiet izvēles rūtiņas Vērtība un izmaksas (pirkuma reklāmguvuma vērtībai [metrika # 2] un maksai par pirkumu [metrika # 3]).
Arī šie rādītāji tiek parādīti loga labajā pusē. Noteikti noņemiet atzīmi no visām izvēles rūtiņām sadaļā Pirkumu reklāmguvuma vērtība.
Nākamais ir jūsu EPL. Diemžēl jūs savā EPL neatradīsit Ads Manager, jo tas ir manuāls aprēķins. Tie ir jūsu kopējie ieņēmumi, dalīti ar potenciālo pirkumu skaitu, ko esat ģenerējis no savām Facebook reklāmām (izmantojot formulu no 5. metrikas iepriekš).
Bet jūs varētu domāt, kā atrast ģenerēto potenciālo pirkumu skaitu. Tas ir vienkārši - vienkārši pievienojiet potenciālo klientu metriku pielāgotajam pārskatam. Meklēšanas joslā ierakstiet Leads un pēc tam atzīmējiet izvēles rūtiņu Total. Blakus tam atzīmējiet izvēles rūtiņu Izmaksas, lai pievienotu CPL (metrika # 6).
Pēdējā lieta, kas jums jādara, ir meklēt VKS (metrika # 7). Atzīmējiet izvēles rūtiņas gan VKS (visi), gan VKS (saites vidējais klikšķu skaits).
Pirms pielāgotā pārskatu skata saglabāšanas kā sākotnēju iestatījumu, pārliecinieties, ka labajā slejā nav izvēles rūtiņu.
Pēc tam loga apakšējā kreisajā stūrī atlasiet Saglabāt kā sākotnēju un ierakstiet nosaukumu (piemēram, Vissvarīgākā metrika). Lai lietotu izmaiņas, apakšējā labajā stūrī noklikšķiniet uz Lietot.
Tagad ekrānā būs redzama visa mūsu ietvertā metrika: RTA, pirkuma reklāmguvuma vērtība, maksa par pirkums, kopējais potenciālo pirkumu skaits (lai noteiktu jūsu EPL), CPL un VKS (gan saitēm, gan visām jūsu amati).
Pro padoms: Lai ietaupītu laiku, analizējot reklāmas rezultātus, pārbaudiet trīs pielāgotas Facebook reklāmas lai palīdzētu jums ātri analizēt reklāmas veiktspēju: IA momentuzņēmuma pārskats, potenciālo pirkumu progresa ziņojums un iesaistes pārskats.
Skatīties video:
Secinājums
Lielākā kļūda, ko pastāvīgi redzu tirgotājiem, kad tiek mērīti viņu Facebook reklāmas rezultāti, ir domāt, ka viņiem viss ir jāseko. Jums nav jāzina katra metrika zem saules. Mēs šodien sākām ar septiņiem vienkāršiem rādītājiem, un tie jau var likties daudz, lai apliktu galvu.
Tomēr es vēlos jums apliecināt, ka tam nav jājūtas tik sarežģītam. Piešķiriet sev atļauju doties uz Ads Manager un eksperimentēt jau šodien. Jūsu izpratne rodas no ieviešanas (un nedaudz izmēģinājumu un kļūdu ceļā).
Pat ja nešķiet, ka šiem datiem jums tagad ir daudz jēgas, tad, kad jums ir vairāk pieredzi Ads Manager, jūs lēnām sāksit saprast svarīgo metriku un to, kā tās izmantot mērīšanai savus rezultātus. Vienkārši esiet pacietīgs pret sevi, jo tas prasa laiku.
Ko tu domā? Kā šie septiņi Facebook reklāmu rādītāji palīdzēs jums uzlabot jūsu kampaņas? Dalieties savās domās zemāk esošajos komentāros.
Vairāk rakstu Facebook reklāmās:
- Uzziniet, kā ātri izmantot pārdošanas un potenciālos pirkumus, izmantojot Facebook reklāmas.
- Uzziniet, kā izmantot Facebook funkciju Multiple Text Optimization, lai bez piepūles pielāgotu savas reklāmas dažādiem cilvēkiem.
- Uzziniet, kā izmantot sešus Facebook reklāmu veidus, lai virzītu cilvēkus tālāk klientu ceļojuma laikā.